Klantenservice
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Algemeen
Afhankelijk van het product kan dit 1-3 werkdagen duren. Afwijkende levertijden zijn mogelijk dit staat dan bij het product vermeld.
Tijdens het afrekenen kun je een account aanmaken. Handig wanneer je ons vaker bezoekt.
Tijdens het afrekenen kun je een factuuradres aanmaken en een verzendadres. Je kunt ook een ander adres invoeren.
Nadat u een bestelling heeft gedaan, krijgt u van ons een bevestiging. Zodra de bestelling wordt verstuurd ontvangt u de ‘track & trace’ gegevens.
Wij bewaren uw creditcardgegevens niet. Via onze betaalpartner (Mollie) betaalt u via een beveiligde verbinding. Op deze manier zijn uw gegevens altijd beschermt.
Wij hanteren de Nederlandse btw percentage van 21%
Op het moment bieden wij enkel zendingen in Nederland aan. Wij hopen in de toekomst dit uit te kunnen breiden.
Mocht je bestelling producten bevatten die installatie vereisen, dan bieden wij ook een installatieservice aan. Kies hiervoor bij het bestellen van het product.
Omruilen en retourzendingen
Ons retourbeleid kunt u hier nalezen.
Neem zo snel mogelijk contact op met info@lovelygreen.nl onder vermelding van het ordernummer.
In de regel is dit mogelijk, mits het product niet speciaal voor u is gemaakt.
Neem hiervoor contact met ons op via info@lovelygreen.nl of bel met +31 (0)85-4013638
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via email: info@lovelygreen.nl of bel met +31 (0)85-4013638
Stuur niet zomaar iets retour maar neem contact op met retour@lovelygreen.nl
Onder vermelding van het ordernummer.
Onze klantenservice is te bereiken op info@lovelygreen.nl
of neem contact op met +31 (0)85-4013638
Neem direct na het plaatsen van de order contact op met info@lovelygreen.nl of bel met +31 (0)85-4013638
Ook hiervoor geldt neem contact op met info@lovelygreen.nl of bel +31 (0)85-4013638
Indien u een email stuurt naar info@lovelygreen.nl en uw gegevens, aantal en product code doorgeeft dan houden wij u op de hoogte wanneer er weer voorraad is.